Synd om mäjj!

Ajaj. Aj aj aj aj. Aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj...... AJ.


Jag trodde inte visdomständer kunde jävlas såhär mycket. Jag har ju redan genomlevt de två i underkäken som tog sin lilla tid på sig genom att ligga och trycka och få käken att ömma lite nu och då år ut och år in. Men den här värken.. nu när visdomstand #3 i överkäken beslöt sig för att kötta sönder insidan av min mun med sitt entré-nummer är obeskrivlig. Käken känns helt svullen och stel, den knakar, rispar och jag kan inte öppna munnen ordentligt. Har knaprat värktabletter i fem dar nu... Och det har bara blivit... *trumvirvel* VÄRRE!

Så.

Aj. aj aj aj. AJ. Aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj...



Kommentarer
Postat av: Kattis

Visdom gör ont.

..

hehe...

.. eh.



Hoppas det går över snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback