Babbel och tyskt vatten

Idag rullade jag ur sängen innan jag egentligen hade lust, men jag skulle möta upp Emelie vilket jag givetvis inte ville vara sen till. Vi begav oss på toalettjakt, sen gaddade hon sig och därefter begav vi oss till city gross (för där har dom så billigt snus att man inte tror det är sant) för att sedan ta en babbelspäckad promenad till ekhagen där det inhandlades tyskt bubbelvatten.


En bra och trevlig dag :)
Daniel hade undertiden begett sig ut på 1,5 mils rutten, och har nu gömt sig i sovrummet. Jag misstänker å de starkaste att han totaldäckat. Själv funderar jag på att ställa mig och diska... för jag kan ju inte dammsuga förrän han vaknar. Jag är inte elak nog helt enkelt höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback