Bakfull? Nope. Seg som fan? Jupp.

Jag mår som jag förtjänar idag.

Hursomhelst hade jag det lajbans igår. Daniel åkte hem till en kompis han inte träffat på evigheter, och jag gjorde detsamma - för jag har verkligen inte träffat Ida på evigheter! Vi pratade, drack och fjantade oss med "Jag har aldrig" som spårade ur fullständigt tills alla var tvungna att dricka på varenda uttalande, och dessutom kom någon på den genialiska idén att istället för "bestraffnings"-snaps så skulle man dricka en shot med rosé-vin, då det vore värre bestraffning med tanke på att alla drack öl. Vin + öl = bad-bad-bad mojo.


Men allt som allt var det skitkul. Jag och Ida pratade mycket om barndomsminnen, Paris, grundskolan osv. Jag råkade dessutom på en gammal gammal skolkamrat från småskole-tiden som jag inte sett sen gymnasiet. Det var också kul, mindre kul är att jag tydligen uttalat hans namn fel hela livet - HAHA!


Vi mötte senare upp Daniel och hans kompis, drog runt lite tills vi landade på Olles där jag försökte mig på att dansa lite solo på dansgolvet, insåg dock snabbt att man behöver antingen sin boyfriend eller flickkompanjon med sig för att mota bort kåtdjuren som alltid rör sig i det dunkla krog-ljuset... så jag återvände snabbt till vårt bord istället. Jag är inte som
my sistah from anotha mistah som vrölar "JAG VILL SLÅSS" när kåtdjuren sakta kryper tätt inpå en... höhö.

Dagens planer är nog att typ... Slöa, softa, chilla och allt det där. Jag önskar bittert att jag hade haft råd med den obligatoriska dagen-efter-pizzan, men jag får nog nöja mig med ostmackor och kaffe som det ser ut.

Ps. Världen gick visst inte under igår? MHM! Ska kolla aftonblaskan om de skrivit nåt om det... Det var ju gårdagens heta samtalsämne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback