...för stor korv

Idag promenerade jag och sambo en halvmil (prisa Harry Potter talböcker! De räddar mig fullkomligt vid långa skogspromenader), kom hem och åt piggelin, sen åt vi bratwurst i bröd till lunch (det är knepigt att äta en så frikkin' stor korv i bröd...) och sen dess har dagen bara flutit förbi.

Utöver det har jag mest bara stört mig på håret hela dagen. JAG VILL KLIPPA AV DET! Fast.. då blir det en extrem pojkfrilla och det vill jag int ha heller. GARGLGH. Utseendefixerad/i-landsproblem deluxe.




Ps. Filmer att se fram emot i den närmsta tiden!
• Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
• Red Riding Hood
• Limitless

Juni
• Paul
• X-men: First Class
• Priest
• Unknown
• Transformers: Dark of the Moon

Juli
• Harry Potter and the deathly hallows pt 2
• Green Lantern

Augusti
The Rise of the Planet of the Apes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback