Brunröttkonstigt

Jag börjar tro mer och mer att jag desperat gör hårgrejer när mitt humör spinnar utom kontroll.
Först blond inför höstens eskapader som krävde en hel del mental styrkeansträngning, sen rödhårig när jag var deppad över att pendla i november, och lagom tills jag kollapsade i spasmer pga stress så hade jag hunnit färga håret svart bara nån dag innan.

Idag är jag supermegabesviken över att vi inte har mer cash för jag har hittat ett akvarium.. eller inte ett - utan akvariET för oss, för mig. Akvariet jag SKA ha. Till sånt jävla fantastiskt pris. Men pengarna finns inte ändå :C


Dagens projekt har därför bestått av att färga mitt knallröda löshår till en
brunrödkonstig färg för att det skulle likna mitt eget knasiga nuvarande hår.



Nåt kul ska man väl ha när man inte kan få det man egentligen vill ha.
(Plus att Daniel flinar så mysigt när jag vips blir långhårig. Höhö)



Är faktiskt nöjd med resultatet.
Givetvis blev det inte exakt samma färg som mitt eget, men nära nog.



Hoppas bara det inte ser mer fucked up i dagsljus än det gör nu i kvällsljuset...



Just nu är jag sugen påååå... något. Kanske lite mac n' cheese som står i kylen? Hmm.. och lite tv kanske? Låter onekeligen frestande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback