Damafton

Igår var det damkväll med storasyster Anita och Mami som gällde för hela slanten (!) och trevligt var det också. Vi började med att köpa snask och gå på bio:

The Help

(Ja, iof heter den Niceville på svenska, men svenska översättare kan ju ta sig nånstans...)


Gud så jag skrattade och gud så Anita grät! Mamma verkade förtjust över allt det gammeldagsa och frisyrerna.. haha. Storyn var SÅ mycket bättre än jag anat! Blev riktigt sugen på att läsa boken nu också. Men mest sugen blev jag nog på chokladpaj... (INTERNSKÄMT-ALERT! Se filmen för bövelen) hohohoho

Efter bion struttade vi iväg till närmsta café där vi damp ner med en gigantisk (men torr) muffin, två monstruösa chokladbollar (1/2 sats smet per boll?), te och kaffe. Det diskuterades hur löjligt enorma dagens bakverk är, äggdonationer, regnbågsfamiljer, att tjejerna bredvid oss köpte världshistoriens största kärleksmums (kak? Pfff! Såg ut som en stor tårtbit!) och gick en timme senare utan att ens ha smakat på den (?)

Härlig härlig kväll!

Idag ska jag hem till mina föräldrar är det tänkt :) Ska hälla i mig en energidryck och ringa mami för att kolla när hon slutar jobbet bara.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback