Need it.. want it.. must have it!

åh, jag har en ganska grov wanna-change-craving atm... Typ, börja använda mer "vuxna"-smycken och kläder, bleka skiten ur håret tills det är snudd på vitt, pierca nosen, slänga ut så gott som varenda möbel i lägenheten och skaffa nya betydligt ljusare... Ja det finns mycket jag vill total-göra om just nu.



On another note så var halloween-firandet kalaskul. Klädde ut mig själv till pirat, Daniel till Jokern (fast med svart hår ist för det gröna såg han aaaaningen svartrockar-aktig ut) och björn till Ginger-Jesus. Är ytterligare en halloweenfest i helgen, men isf vill jag nog vara någe annat än pirat. Får se hur det blir med den saken.


Och idag har jag så mycket huvudvärk att jag helst av allt velat slå ihjäl någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback