Onsdag

Nu är det Onsdag. Lill-lördag.

På tal om det, i lördags blev det väldigt lyckat! Vi klädde upp oss all fancy-pancy med strumpbyxor, silvergnistrande toppar, rött läppstift osv för att sedan bege oss iväg på en bosnisk hemmafest där alla var mycket pratglada och goa!

Lördags :)


Men nu är det mitt i veckan. Jag gör inget särskilt vettigt förutom att vänta på mejlsvar från min handläggare och bygger hus som en tok i Sims2. Måste göra något för att ockupera min oroliga hjärna liksom... I det där mejlet finns min framtid... finns svaret på vad som händer i januari...


I helgen är det halloween. Jag undrar vad jag hittar på, men planen är att sjunga Yo-ho med Linn och Tibby på inte-så-noga utvald plats ;)


Ps. Oh! Fick just mejl! Det verkar som att det blir lite pluggande för min del efter jul! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback