Gamla dagboksanteckningar...

hahaha oj oj oj. Jag sitter och läser i mina gamla dagböcker. Det står mycket som gör mig ledsen, mycket som får mig att flina åt mig själv, men en sak fick mig faktiskt att skratta ordentligt... För några år sedan, när jag bodde i min första lägenhet så hade jag skrivit ner en kort telefonkonversation jag hade med min bror:


"Jag: Simon.. Mamma ringde mig och sa att jag nog borde städa lägenheten så jag kan visa Louise hur det ser ut hemma hos mig.

Simon: Jaha?

Jag: ...Tidigare idag köpte jag plastbestick och papptallrikar för att allt mitt porslin är skitigt. Jag tror inte mamma är medveten om exakt HUR skitigt det är hemma hos mig..

Simon: (skrattar så han inte får luft)"



:)

Jag är så glad att saker och ting förändras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback