I come alive

Idag tog jag lång lång sovmorgon, sen lagade jag mat med Pierre, sen pysslade jag med pappersarbete, sen åkte jag och handlade mat, och nu sitter jag med det nya kvällsnöjet.. The hunt. Är riktigt roligt faktiskt, frågan är om det kommer bära frukt förr eller senare.

Utöver det så har jag enorma skuldkänslor eftersom lilla röda kissen lyst med sin frånvaro hela dagen. Något som händer ibland, men efter 6 timmar blev jag orolig och började leta tills jag hittade henne - instängd i garderoben... Gissa vem som fick shitloads med skinka sen liksom?
Eddie är jag ju van att tappa bort, men honom hittar man snabbt eftersom han alltid blivit instängd i skafferiet eller kylen (den lilla tjockisen...)
Air is thin now.
While my lungs are collapsing,
Vertigo blankets my head.
Far from reckless,
When I’m comfortable, thought
That I know I could never forget.
I come alive,
When I’m falling down.
I let myself go,
'Til I hit the ground.
When I’m there, at the edge,
In this moment I feel it I know.
Come alive when I’m falling down.
Keep your distance,
Far away from me.
Watch this eat me alive
Keep your distance,
Far away from me
Watch this eat me alive.


Ps. Längtar jag efter min smyckesbeställning.. KOM NÅN GÅNG!! Vill bland annat få ur dom fula tungstavarna ur öronen o sätta i riktiga töjningssmycken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback