Heartbeat

Haft en helmysig helg. Vi satt hemma och chillade för det mesta, stekte hamburgare, kopplade in högtalarna (äntligen slipper jag laptopens hemska sound..), drack drinkar, talked talked talked och på lördagen åkte vi hem till hans mamma där vi blev bjudna på kräftor (första gången i mitt liv som jag skalar kräftor!!!) färsk lax och färsk potatis. Omnomnomnom.

Igår träffade vi världens bästa dreadheads Flogger & Anna för att tjöta med mera. Det bestämdes att vi skulle ses igen snarast och att dom skulle bjuda oss på veganmiddag. Flogger föreslog även att männen skulle vid noga utvalt tillfälle ses för att spela ett parti schack, röka cigarr och dricka äppeldricka xD bwahaha.. oh life.

Därefter begav vi oss hem till öxnehaga-boet där en mumsig kycklingmiddag á la Pierre väntade oss. Tjockis var också med, men han gick mest omkring och vrölade "BEARNAISE!!".


Och nu är det tisdag. Massor att göra idag känns det som. Har jag tur lyckas jag pussla ihop alla göromål å människor så det funkar.
Just nu: Smsa jobbande folk för att pussla as mentioned.
Först ut sen: Fixa till småttplått i lilla boet.
Därefter: Ringa viktiga samtal.
And then: Hem till päronen för att städa.
Och avslutningsvis, med lite tur: Trevlig grillning på kvällen!

Livet just nu alltså.
Lite missförstånd och strul. En saknad vän. Massor med skratt. Fjärilar i magen och ett hjärta som dansar.


Do the shuffle one more time honey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback