Hopplös

Jag trodde att det 'spridda' fantasiflödet äntligen lugnat sig så jag kunde fokusera på att skriva ihop händelserna. Men neeeejdå. Har suttit i flera timmar och försökt få ner säkert 5-6 olika ideér till både första och tredje boken. Jag smäller av. Men samtidigt vill jag inte missa en enda idé, för skriver jag inte ner den direkt så kan den ha gått förlorad dagen därpå.

Och Ja. Just nu skriver jag på tre böcker samtidigt. En triologi.
Hahaha, jisses. Att jag alltid ska bli överambitiös i mina projekt.


Ps. Jag vet att jag är helt otroligt dum. Men jag använder en stor del energi till att försöka (men ännu misslyckats) tänka ut ytterligare en bok så det blir en kvadrologi. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback