Bomba magen

Idag tog jag en långpromenad och fika med min kära lilla mamma, sedan handlade vi. Har inköpt både proteindrink, knorr vie, actimel etc. Nu banne mig ska jag bomba magen med nyttigheter :)


Utöver en bra dag så somnade jag och sov bort hela kvällen, och funderar nu på hur jag ska kunna vrida dygnet rätt och BEHÅLLA rätt dygnsrytm... grrr.

Ps. Hittade lite sorbet i frysdisken! Den ska provas inom en snar framtid :)

- - 17 tim senare - -
YEHA! Nu är jag skitglad. Har hållit mig vaken hela dagen och inte tagit en endaste liten sovstund (som jag nästan alltid gör). Så nu är jag helt utmattad. Ska bara hålla mig vaken en timme till och sedan dunsa i säng. Guuu va gott jag kommer sova :)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Rätt dygnsrytm får man efter sitt beteende på morgonen och under dag, sen ger det sig av sig själv på kvällen.. (hehe-jag vet, jag har haft stora sömnproblem!!)



Upp i rätt tid, inget småsovande under dagen, eller i varje fall INTE efter kl 16.00. Lugnande aktiviteter efter kl 20.00. Om du gör detta dagar i veckan, vecka efter vecka så behövs ingen väckar klocka till slut, du vaknar till samma tid varje dag - utvilad, vacker och alert!!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback