In love

haha. Jag hade satt min budget på 1500kr, och så slutar det med att jag gör ett kap och sparar en massa istället :D

Idag blev jag kär i en bäddsoffa. Hade egentligen inte tänkt köpa en bäddsoffa utan en säng och pula dit kuddar så den skulle funka som soffa också (under dagtid då). Och istället hittar jag soffan som skriker att jag ska ta med den hem! Dessutom fanns det en extra säng man kunde rulla ut under den (äntligen kommer jag ha en gästsäng!)


Ville ta med den hem idag, men det går ju inte. Först måste allt gammalt ut, så jag får snällt vänta tills mina hjälpsamma bröder kommer hit om en vecka.

Lyckades få tag i fräna gardiner från 50-talet också (som matchar soffan)! Är sååå sugen på att göra om här hemma nu. Det riktigt kliar i fingrarna på mig!

Dessvärre har jag problem att pussla ihop hur jag ska möblera. Hur jag än gör är det något som inte får plats... :/

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Kan du inte ta före och efter foton och lägga ut i bloggen? Så vi får se?

Postat av: Anonym

Min kusin o hennes kille tog hjälp av nån planerings-grej som ikea har via sin hemsida. man målar upp rummet i storlek o sen hjälper det en att planera rätt så bra. hon var eld o lågor. Ibland kan man bara inte tänka bättre än en dator



//Linda

2009-08-16 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback