Något att se fram emot

YES! Mina bröder kommer ner hit i slutet av månaden och hjälper mig slänga ut soffan och loftsängen! Ska bli SÅÅÅ gött att förnya mitt hem lite... För herregud. Det här är mitt HEM? Jag trodde aldrig jag skulle kunna se något annat än mitt föräldrahem som "Hemma", men tydligen.. Den här lägenheten känns som en kär gammal vän nu. Någon jag vill rå om, ta hand om och förnya nu och då. Den dagen jag flyttar kommer jag verkligen sörja (för jag kan ju inte bo på 31kvm hur många år som helst...)

Utöver det verkar det som att jag kommer få(/köpa?) lite nytt möblemang från min syster och hennes man. Superfina möbler, ett vitrinskåp, tvmöbel och en byrå, och allt hör ihop. Trodde nästan hon skojjade när hon frågade mig om jag ville ha det!

Det här känns så KANON. Äntligen får jag lite att göra! Sånna här projekt är bland det roligaste jag vet :) Och om några månader kanske jag sätter ytterligare några planer i verket....

Ps. Det känns som att alla vänner/alla jag är bekant med flyttar ifrån stan. Folk man trodde alltid skulle vara där, bara ett telefonsamtal bort ifall man ville umgås. Det känns underligt och sorgligt, men samtidigt bra. Jag hoppas de finner det de söker :)



Pps. Bilden har inget med inlägget att göra. Tyckte bara den var så söt!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Visst är det roligt att pyssla om sitt eget?

Sv: Jag mår tusen gånger bättre när jag har rätt dygnsrytm, hoppas det håller i sig för dig! :D

Postat av: totto

Åh gumman va kul!Älskar å pyssla å göra fint.Säg bara till så hjälper jag dig me glödje...

Skulle så gärna behöva prata me dig,allt känns skit.å jag vet att du e en bra lyssnare!

Love ya puss totto

2009-08-13 @ 01:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback