Rörigt men mer hemma

Aaaah. Nu har jag äntligen fixat klart bloggen. Insåg att den var alldeles för "städad" för att påminna om mig. Jag är en person med alldeles för många prylar för att kunna hålla den där moderna sterila ordningen som är så modern idag ;)

Dagen har varit lugn och skön, men jag har inte fått så mycket gjort. Har dock haft en rejäl bananfluge-invasion, så jag hittade ett tips om att ställa ut glas i lägenheten med ättika+vatten+diskmedel som flugorna kommer dras till och sedan drunkna i. OCH DET FUNKAR SKITBRA! Många flugor är kvar, men glasens bottnar är fyllda med dumma döda flugor. MOHAHAHA!
Ps. Tycker True Blood är en otroligt bra serie, men VARFÖR måste den där Bill vara med? Han är ful, deppig och allmänt TRÅKIG. Hoppas blondie byter upp sig snart.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vad fint det har blivit! Och du har bytat ut bilden? Jättefint!! :D

Postat av: Egoinas mamma

Sv: HAHAHAHA! Jag tyckte också du såg full ut på förra bilden, men vågade inte säga nåt!! (Vet ju inte hur du ser ut i vanliga fall!!) HAHAHAHA!!

2009-08-19 @ 18:11:25
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback