Solsken

Tänk vad man kan ändras som person, det är otroligt. Mitt Jag idag o Mitt Jag för ett år sedan hade nog slagits på liv och död ifall de hade kunnat träffas. ALLT med mig är ju inte annorlunda, men jag resonerar HELT annorlunda kring vissa situationer, och jag står på mig mer när det kommer till att ta sig framåt eller förbi något. Feels nice.

Idag är en såndär dag jag egentligen bara vill krypa ihop med en bok i soffan, men eftersom jag slappat i två dagar och inte fixat klart här hemma, så får jag stå mitt kast. Solen skiner och jag har bra talböcker att lyssna på, så jag kan nog kombinera nöje med nytta :)

Det är bra att passa på med städning/röjning när busmissan sover. Annars får man bara hälften så mycket gjort.



Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Den katten vet verkligen att slappa!!

Jag har också ändrats mycket, både som person, men också ivärderingar och hur jag bemöter folk och vill bli bemött. Problemet tycker jag är att acceptera att vissa andra INTE utvecklas... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback