Bjuder ut mig (öppet för misstolkning)

Har en såndär dålig dag.
Vaknade av en ofantligt mysig och kelsjuk kisse, klev upp och möttes av strålande solsken och blå himmel, blev uppringd av lilla mami och hade ett långt trevligt samtal... men likförbannat sitter jag här skittjurig och kan enbart tänka på allting jag är missnöjd med i mitt liv (?!)

Det suger. Jag känner mig äckligt otacksam mot denna fina dag.

Så, Jag ska muntra upp Mig genom att bjuda ut Mig på bio ikväll har jag nu bestämt. För vissa dagar FÅR man helt enkelt inte vara så sur och rastlös som jag känner mig!


HEJSAN DUSCHEN! HEJSAN HÅRFÖNEN! HEJSAN KAFFEKOPPEN! HEJSAN OLIDLIGT MÅNGA HÅRPRODUKTER! HEJSAN SMINKVÄSKAN!

Hejdå bloggen!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Ska du gå på bio själv?

Det hade jag också tänkt göra någon dag.. faktiskt.

Roligast är det juh att gå med någon, och det känns konstigt att gå själv tror jag. (har aldrig gjort det förut)



Men en positiv sak är att man behöver inte bli så influerad av någon eftersom man går själv. Dem jag inte känner skiter jag juh i. :P



(plus så har jag ingen att gå med till New Moon T_T)

Postat av: Em

Hej Deborah! Vad trevligt! För min del hoppas jag du går själv på bio, lever man själv får man inte se några aktiviteter som ett hinder för att man inte har någon att göra det med. Sen hoppas jag självklart också att du hade jättetrevlig med eller utan annat sällskap.

2009-12-02 @ 19:16:10
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback