Blod

Jag älskar vampyrer. Jag började älska vampyrer efter att ha sett "En Vampyrs Bekännelse" som barn/tonåring. Sedan läste jag De Fördömdas Drottning av Anne Rice, och senare blev jag introducerad för Vampyrens Kärlek av L.J. Smith, och hela karusellen åtföljdes av fler vampyrfilmer, böcker, tvserier etc.

På ett sätt så vill jag verkligen försöka mig på att skriva en vampyrroman, men just nu låter jag bli. Det råder ju vampyrhysteri världen över, så antagligen skulle väl alla dra slutsatsen att man blivit biten av den moderna vampyr-flugan. Sååå... Nej, jag väntar nog tills vampyrtemat kallnat innan jag ger mig på det.

DOCK kan jag ju sitta och fantisera när jag har långtråkigt!

Jag skulle bli en ofantligt cool vampyr...


..och självfallet skulle jag ha min sidekick Charluca vid min sida,

redo att suga blodet ur mina fienders hälar!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag misstänkte att du inte var helt som du skulle... ;D

God morgon vackra kvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback