Gonatt?

Blev inget skrivande inatt, hade istället ett väldigt givande samtal. Fick mig att börja tänka mycket.

Har nu försökt få ihop ett opersonligt inlägg tre gånger, men jag halkar ut på för tunn is gång på gång. Vissa saker jag skriver om kan vara hur personliga och intima som helst, andra gånger vill jag skriva ur ett opersonligt perspektiv för att kunna diskutera något i ren allmänhet, men det lyckas jag visst inte med inatt.

SÅ, nu ska jag dricka en actimel och hoppa i säng med hopp om att få somna (haha. sov bort hela dagen. lyckas jag just inatt med detta är det ett mirakel).

Imorn ska jag & mamma hem till syster för pepparkakshusbak och umgänge.


Kommentarer
Postat av: Em

Hoppas du sov också då! ;) Låter som ni skall ha en mysigt söndag, vad trevligt!

God morgon!

Postat av: Lindah

Åh, jag vill också baka pepparkakshus, har aldrig gjort det någon gång! :o

2009-12-07 @ 14:37:06
URL: http://annelindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback