Jag får två Julaftonar

Insåg igår att jag snart inte har några dagar kvar på mig att julhandla.. HJÄLP vad december har flugit förbi fort!! Så nu satte jag mig ner och började fundera ordentligt. Sen började jag kolla runt på internet (affärer i stan som har webbsidor med sortiment) och jag är nästan helt klar med klapp-planerandet. Nu håller jag bara tummarna att allt på min lista faktiskt FINNS i affärerna!

Just nu velar jag... är på ett sätt "i fas" nu, och skulle gärna vilja kasta mig ut och försöka handla så mycket som möjligt idag.. men.. det är HELG, sista dagen på helgen tillochmed, och dessutom är det sista helgen innan julafton. om jag fick armbåga mig fram genom köpcentrat förra helgen så vågar jag knappt tänka på hur det är där idag!


Hmmm. Ska ta mig en falukorvsmacka och tänka över det hela.

I år blir det förövrigt mini-julbord med föräldrarna och bröderna på Julafton, och sen blir det stora julbordet & klappöppning hemma hos syster Anita på annandagen med hela tjocka familjen. Har märkt att en del får råpanik när de inte får fira en RIKTIG julafton på RÄTT dag, personligen älskar jag uppdelningen. TVÅ roliga dagar! TVÅ dagar då man får ränna runt med tomteluva och äta god mat. TVÅ dagar med urtjatad julmusik! Jag gillar't.

Ps. är hög tid att göra en avprickningslista för vad jag behöver göra innan julafton. Blir matt varenda gång jag sätter mig ner och allt som behöver göras börjar snurra i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Skriv listan på en gång om det inte redan är gjort! ;)



Det låter jättemysigt med två julafton tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback