Svängigt

Det här med att ha en bra dygnsrytm funkar ju inte hur jag än gör. Nu har jag haft en så kallad BRA dygnsrytm i säkert en vecka, jag är duktig å vaknar runt 6-7 på mornarna... men till vilket pris? Hinkar kaffe som en tok varenda eftermiddag för att inte somna, för jag blir DUNDERSÖMNIG redan vid 17-18... snyft.

Nåja. Jag underhåller mig genom att googla mitt eget namn,
och då kan man stöta på sånt här kul bland annat:



Gud vad kul det ser ut att vara!


Slänger in en till söt video från Jibjab med jultema nu näre är juletider :)


Nej jisses.. jag ska lägga mig, slå på en film och hoppas innerligt att jag inte somnar innan elva iaf. Somnar jag innan elva är jag körd. Då lär jag väl vakna tre på morgonen.

Ps. Är det helt knasit att jag rådiggar Debras byxor?

Kommentarer
Postat av: Em

Det tar ungefär 14dagar innan man är inne i rätt dygnsrytm och sen måste man ju hålla den också, bortsett från i undantagsfall.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback