Timeline

För tio år sedan (1999)
1. Gick jag i mellanstadiet
2. Började jag missbruka läppenna (uuh)
3. Gjorde jag slut med min barndoms-"fästman"

För fem år sedan (2004)
1. Gick jag i gymnasiet
2. Rakade jag bort ögonbrynen
3. Förlovade jag mig med A

För tre år sedan (2006)
1. Blev jag myndig
2. Åkte jag till Paris
3. "Hoppade jag av" gymnasiet

För två år sedan (2007)
1. Gick jag på folkhögskola
2. Hoppade jag av folkhögskolan
3. Började jag & Simon umgås

För ett år sedan (2008)
1. Träffade jag Linda (efter 8 års chattande)
2. Flyttade jag hemifrån & skaffade katt
3. Gjorde jag slut med A

För ett halvår sedan
1. Opererade jag mig
2. Ändrade jag livsstil
3. Piercade jag tungan

För en månad sedan
1. Gjorde jag min första tatuering
2. Åt jag gås för första gången
3. Klädde jag ut mig till en skitsnygg pirat

Idag
1. Har jag skrivit på boken
2. Har jag glömt att äta
3. Har jag gjort den här listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback