Nupp-sugen Charlie

Idag ska jag till rökkavvänjningssköterskan.. fast jag är så himla seg att jag funderar på att boka om tiden.. Alltid ska jag skolka! Men sen ska jag hem till föräldrarna iaf, och DET är alltid kul numera :) Tänk att man uppskattar umgänge med sina föräldrar så väldigt nu när man är vuxen? Som tonåring och när jag bodde hemma så hade jag inte jätte mycket till övers för att umgås med dom. Men nu är det jättekul! Igår skuttade jag iväg till Janet på eftermiddagen och umgicks lite. Det var världens kaos då dom skulle ha upp en TV på väggen. Men trevligt ändå. Längtar till helgen då det blir mer umgänge med henne!



Och: Suck. Nu är hon igång igen. Min lilla tonårsrebell. Men den här gången verkar hon riktigt lida så jag har ringt & beställt tid för sterilisering åt henne den 11 mars. Kom hem igår och såg hur hon låg på golvet å nästan skakade... :( Staaaackars älsklingsmisse!



Nuuu ska jag koka kaffe (min dumma idiot har inte lyckats sluta med det ännu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback