AT & microtinad burgare

Ännu en natt fylld med de mest underliga drömmar jag kan föreställa mig.

Dels besökte jag en byggnad som tydligen var en kombo mellan en skola och ett hotell här i Jönköping, där min grundskola "flyttat in". Lärarna kände inte igen mig, men några småtjejer (jag aldrig sett förr) gjorde det och hängde mig i hasorna och var skitjobbiga.

Min mamma ringde och bad mig banda några program kommande dag åt henne hemma hos dom, men inga bussar gick så jag hade smått panik
(vaknade även vid 8 imorse och kastade mig ur sängen för att försöka hinna hem till päronen och banda programmen åt henne, haha! Insåg efter 10min att jag bara drömt).

Jag promenerade även mitt i natten vid jordbrorondellen här i Jönnet med min syster medan jag åt en microvärmd hamburgare (urk?).

Och tillsist gick jag på ett slags gruppmöte... Anonyma Tafsare (AT) eller nåt. Jag har ingen aning om varför jag var där, tycker jag alltid håller händerna för mig själv? Och mitt i sessionen kommer det in en attraktiv medelålders svart man som går runt i ringen (självfallet satt vi i ring - gruppterapi!!) och klämde alla damerna på brösten och kramade alla karlarna. På kafferasten upptäckte jag även att hans utrustning spräckte hål på alla förväntningar om att svarta män är välutrustade.


Ps. Jag tycker inte om Mac n' Cheese längre. Blä. Äggröra smakar heller inte särskilt gott längre.. mest unket. Dagens projekt blir att prova ett litet glas fun light wild berries, undrar ifall jag inte tycker om det heller längre?


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Kanske du gick med i AT pga av att så många tafsat på dig?? :D

Postat av: Egoinas mamma

Lite trist att det är så mycket du inte tycker om längre eller?



Lite avundsjuk på att du kommer ihåg dina drömmar så bra! :)

2009-07-22 @ 21:37:45
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback