En gammal god vän :)

Idag träffade jag Fanny från gymnasiet, var ju två år sedan vi sågs och nu när hon ska flytta kom jag på att jag var tvungen att träffa henne innan! Är lite synd att jag inte kommer på sådant tidigare, men i vilket fall hade jag det jättetrevligt. Vet inte ens hur många timmar vi satt och bara tjötade om allt och inget, men det var kul att få veta allt nytt med henne! Hoppas på att ses iaf en gång till innan hon flyttar nu :)



Utöver det är jag dum i huvudet och somnade vid 22, för att vakna mitt i natten, eller.. rättare sagt halv tre på morgonen. Suck. Så nu velar jag, ska jag lägga mig och ligga vaken i flera timmar medan jag försöker somna om eller ska jag skriva lite och lägga mig vid 6-7? HMMM.

Nåja. Ska ta mig en liten youghurt iaf, börjar bli hungrig.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

God morgon! ;D

Jag vaknade för snart en timme sen.. Brukar vakna för tidigt, men nu är det lite extra pga hunden.., men det går över snart igen.



Strukturerar du bokskrivandet eller skriver du när lusten faller på?

Jag har mest skrivit dikter, har skrivit lite sångtexter och tal för vänner och bekanta och sen har jag författar några (roliga) småböcker a la "Konsten att fånga en alfa-hane". Just nu ligger det hela nere, men har en idé om att sammanfatta Egoinas barndom till en sagobok. ;D

Postat av: Emilia

Ska också äta lite yoghurt nu! :)

2009-07-31 @ 12:30:44
URL: http://missoakland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback