Sjömonster & örhängen?

Jahapp. Ännu en helgalen dröm inatt.

För det första befann jag mig på en riktigt underlig plats. Å ena sidan var det en finlandsbåt, men samtidigt en skola OCH hotell. Vissa delar var även Liseberg (?!). Och utanför var det en konstig trädgård som var alldeles spöklik och påminde smått om ett träsk. Jag & två klasskamrater satt & badade fötterna då jag kommer på att jag ska skrämma dom lite. Så jag visslar på mitt lilla sjömonster (??!!?) som kommer simmande och började nafsa tjejerna i tårna. Sen shasa jag iväg honom för han luktade så illa.

Därefter pratade jag med några tjejer å killar i klassen, å på nåt vänster sa jag något om att det vore trevligt att typ bli bjuden på lite frukt eller något istället för att killar alltid ville ha sex (?!). I vilket fall så kommer killen jag är kär i (han existerar inte i verkligheten) fram till mig och ger mig ett äpple. Jag bli så salig att jag bara kramar honom i säkert tio min. Sen lyfter han bort mig å säger
"Jaja ta det lugnt. Här är din dejt"
och framför mig står en kille jag har absolut noll intresse för. Jag blev så förvirrad å arg att jag bara gick därifrån.

Senare diskuterar jag & en tjej huruvida vi ska bli smabos, och hon tycker vi ska slänga ut min katt & köpa två nya kattungar istället. Själv blev jag lockad av idén men fick dåligt samvete och sa att jag nog måste behålla Charlie ändå.

Senare skulle alla i klassen dela upp sig i grupper och göra ett framträdande (som en del av skoluppgiften), och jag kom på en jättebra ide... det var typ att jag skulle läsa högt från en dikt/sång medan en av killarna skulle dansa/uppträda eller nåt. Men jag hittade inte killen, och därefter gjorde tjejerna något så jag kände mig extremt kränkt (minns inte riktigt vad. tror de stal pappret med dikten eller nåt?) varpå jag går till läraren och börjar störtgrina å säger att jag tänker åka hem.

På vägen hem stannar jag förbi en klädaffär och börjar handla smycken. Jag använder varenda krona jag äger (pengar som behövs till räkningar, mat, el, etc) och köper mängder med örhängen och armband. Sen kommer min syster med barnvagn å gallskriker att vi minnsann ska hem (hur hon kom dit vet jag inte).


Den här drömmen var verkligen helt komplett galen. Allting var så rörigt och ingenting hängde ihop :S

Ps. Genom hela drömmen var alla tjejerna toppless! Jag har absolut ingen aning om varför.

Kommentarer
Postat av: sara

hej läste lite i din blogg ville bara säga att du verkar vara en positiv o rolig tjej :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback