56 stjärnor

Okej, jag vet inte vem man borde tro i den här storyn:
En flicka som hävdar att hon bad om att få 3 tatuerade stjärnor i ansiktet, somnade under processen och vaknade med 56 stycken.
Eller tatueraren som hävdar att hon bad om 56 stjärnor, var nöjd med resultatet, men efter att ha kommit hem och visat ansiktet för sin pappa och pojkvän helt plötsligt hävdar att det skedde mot hennes vilja.

Klicka på bilden för att läsa den engelska artikeln


För det första: Vem är DUM NOG att tatuera sig hos någon som knappt förstår vad man säger?!
För det andra: Somna medan någon tatuerar en i ansiktet? TROLIGT
För det tredje: Hade hon gått till en normal tatuerare och inte en självplågare som förmodligen tappade hjärnan för ungefär 30 tatueringar och 15 piercings sedan hade det förmodligen slutat lyckligare.

Nej shit. Ärligt talat tycker jag hon får skylla sig själv. Hon borde valt en annan tatuerare redan vid språk-krånglet. Hela artikeln lyser dumhet eller lögn. Vilket som är värst vet jag inte, men pengar borde hon inte få.

Kommentarer
Postat av: Louise

Skärp som det står SEXY på? Haha plz, för att vara jävligt fördomsfull - jag tror nog hon tyckte det var en strålande ide och tillräckligt dum för att göra den. Tror på tatuerarens version, vad har han för vinning på att ljuga? Vad vinner han på att tatuera in 53 stjärnor extra? Och sen när låter "three" även med stark fransk brytning som "fifthysix"?? Fyrtio och sjuttio på svenska kan jag gå med på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback