Värmebölja

Jag sitter i min väldigt lilla lägenhet och känner hur hettan sakta försöker ta kål på mig. Just nu skulle jag döda för ett badkar eller AC. Blir nog en kall dusch helt enkelt, inte lika skönt, men definitivt effektivt.

Jag märker hur alla runt omkring mig gör upp planer för sommaren, resor, festivaler, jobb, ledighet... Och här sitter jag utan några planer alls förutom att få ordning på mitt nya liv.

Fåsenu... senaste Harry Potter filmen kommer i sommar, det är efterlängtat och bra! ...och det var allt jag kom på. Haha vad tragiskt.


Nåja. Imorn ska senaste systerbarnet döpas, och på kvällen blir det grillning (just as I wished for!)

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: tack för goda råd :D hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback