Vilsen & Virrig

Jahapp. Haft en såndär dålig dag då man känner sig allmänt rastlös och nedstämd, men samtidigt apatisk och skit-trött, så man gör inget åt nånting riktigt, utan bara är, och tänker alldeles för mycket.

Jag vet vem jag är och vill vara, men inte vart jag hör hemma, eller passar in riktigt. Det är en jobbig känsla. Förhoppningsvis får jag svar tids nog.

Jag muntrade upp mig lite med New Moon trailern som visades på MTV Movie awards dock.
Känns gött. I sommar kommer Harry Potter filmen och i november Twilight Saga: New Moon.
Det är skönt när man har små glädjeämnen att se fram emot!


(Klicka på bilden för att komma till trailern)

Ps. Är dum i huvudet och hade börjat röka igen, så jag köpte Champix för en vecka sedan. Idag (igår) 1 Juni var min första rökfria dag. Jag lär ju aldrig mer börja feströka kan jag ju säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback