Jag har fått diplom i idioti

Jag kom hem från Örebro igår och möttes av ett extremt översvämmat badrum med rutten tröskel. En kran droppade och avloppet var igensatt. CONGRATS!

Tack gode gud att man har en hjälpsam ordförande och överseende far.
Idag fick jag det glada beskedet att jag & Charlie inte behövde flytta i några dar medan de ställde in en luftavfuktare i lägenheten. Fick även veta att fukten aldrig hade spridit sig om idioterna som kaklade badrummet gjort det RÄTT (och lagt en gummilist vid tröskeln.. som nu var HELT oskyddad....) - Så jag hade en FÖRJÄVLA tur rent ut sagt!

Men jag har ändå lust att mosa mitt huvud mot en tegelvägg eller nåt.





Kommentarer
Postat av: Högberg

BRA! =) <3 förlåt att jag var så off igår. E inne i en riktigt surig period

Postat av: någon

cool design! läs gärna min blogg.

2009-03-12 @ 23:28:13
URL: http://dddiary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback