Ute i god tid

Jag satt ikväll och funderade över hur resten av det här året kommer bli för mig. OVISST kan man väl säga. Men en av sakerna jag insåg var att jag ville ha något att se fram emot.. vad kommer bli kul? Vid vilken tidpunkt kommer jag förhoppningsvis fått lite ordning på livet och känna mig reda att släppa loss? På hösten..? vad händer på hösten? HALLOWEEN! De senaste åren har halloween saknad betydelse då det varken varit maskerader eller annat skoj för min del, och den senaste halloweenen var rent ut sagt vidrig för min del.

SÅ. Jag planerar vad jag ska klä ut mig till. Och jag ska spara några hundralappar nu och då för att skrapa ihop till en kostym jag kan känna mig APNÖJD med. Jag är helt lyrisk! :)

Puss och BUuuuUuUuuu


Kommentarer
Postat av: Högberg

haha du e nog en av de knasigaste personer jag känner. Vem börjar planera halloween i mars??? :P

Kanske är jag lite skadad av att jag i alla år har tvingats ha halloweentema på mina födelsedagskalas ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback