Feedback

Vad som fick mig att verkligen älska att skriva var när jag fick feedback för mina noveller som barn. Att kompisar varje morgon bad om att få läsa det senaste jag skrivit var sådan peppning att jag inte kunde sluta skriva.

Jag hade egentligen bestämt mig för att inte låta någon utom min bror få läsa det jag hittils skrivit eftersom jag vill ha det korrekturläst och en chans att rätta alla fel innan jag lämnar ut den till nära och kära för ytterligare finslipning.. men så bad Jessica så sött om att få läsa något litet så jag lät henne läsa första kapitlet (:
Och nu är jag jätteglad att jag lät henne, för nu är jag ännu en gång peppad och lite styrkt i självförtroendet.
(Tack sötnos)

Dels påpekade hon en miss jag gjort, och som jag därför genast rättade till och därefter sa hon:
"ääh, det där är egentligen bara detaljer.. Du har ju helt klart ett underbart skrivsätt och sätt att beskriva och få upp intresset ;D"

Så nu är jag helt äckligt självsäker och självgod. Haha. Får väl se hur länge det håller i sig ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e bra ;) <3//Linda

2009-05-08 @ 07:06:14
Postat av: Kinga

Hej där!



Jag ser att du gillar Twilight, och vill tipsa dig om våran blogg!

4 tjejer som skriver om allt som har med Twilightsagan o göra!



Vi har de senaste nyheterna, uppdaterar ofta, och kan göra det för att vi är så många!



Vi kommer snart att ha ett par tävlingar med UNDERBARA priser!!

Kolla in oss!



Kramar Kinga, designansvarig på
http://thetwilightsaga.se

2009-05-08 @ 21:06:42
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback