Nästan dubblat (:

Åååh vad glad jag blir! Det har verkligen känts som att jag inte skriver lika mycket längre, så jag satte mig ner och kollade hur mycket jag skrivit.

Från mars till april skrev jag 52 sidor, och från april till maj har jag skrivit ytterligare 94 sidor. Min bok är alltså 146 sidor lång nu! Åh, jag som inte ens trodde jag nått hundrastrecket än! Detta är sporrande :) Undrar hur lång den blir i slutändan?



Samtidigt har jag insett att det nog bara är NU det kommer vara rent nöje att skriva. Tanken på allt efterarbete gör mig nästan svettig. Korrekturläsning, omskrivning, och sen samma sak en gång till, och så fortsätter man ända tills den är felfri. Därefter händer det ju ännu mer, men det är ju så långt i framtiden att jag inte orkar tänka på det just nu.

Nu ere nanna tajm :)

Sov gott alla glada! Eller, GOMORRN (måste lära mig nån gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback