Fars dag

Idag är det fars dag, jag & mina bröder ringde en glad pappa som just skulle sätta sig och äta rulltårta (: Trist att missa den här dagen, är alltid så trevligt med familjesammankomster, men det viktiga är att han hade det trevligt!

Utöver det är jag på VÄLDIGT gott humör, utan speciell anledning alls. Insett att det är kul att vara häruppe, för dels har jag umgänge dygnet runt, en nattpigg bror som släpar ut mig på långa nattpromenader (spela roll vilken tid på dygnet det är! Motion är ALLTID bra!), dels får jag skratta tills jag inte får luft (det blir så när 3 syskon som är helt från vettet vistas under samma tak), och tillsist så kommer jag verkligen uppskatta att vara ensam i min lägenhet lagom tills jag är hemma i Jönköping igen :)

På tal om det! Jag ser verkligen fram emot att komma hem nu! För dels så ska jag ÄNTLIGEN inhandla det där skrivbordet jag gått och suktat så efter, och den 17:e ska jag gadda mig! YEHA! Only only fun stuff!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det låter som att du har jättetrevlig, jättemysigt.



God morgon! :D

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Det kommer mera från Oslo Tingrätt framöver.. :D



Svarade dig under eget inlägg om dagens deppighet som ny börjar försvinna. Man blir glad av alla goa kommentarer! Tack!

2009-11-09 @ 17:12:39
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback