Från halvdöd till levande!

Med vilja våld och vaselin går allt? ;)

Har övervunnit min rejäla förkylningen och är nu bara lite småsnuvig, känns otroligt skönt att det gick vägen. Gårdagen genomleds med MYCKET huskurer och donande hemma hos ma&pa (fick även mängder tvättat och det gör mig extra gla!)

Just nu... känner tillochmed JAG att jag stinker vitlök (vitlökskapslar + dundergeggan)... och DET känns lite halvtaskit. Hade inte en tanke på hur illa jag skulle lukta när jag proppade mig full med huskurer.

Och nu funderar jag på att koka upp den sista ölen och tvinga i mig. En sista raket-tillfrisknande-kur för att vara på den säkra sidan att jag är pigg & gla resten av dan? ...men jag viiiiill inte. Kokad öl smakar galla, det finns nog inget vidrigare på jorden...

Ps. ...kanske min söthet väger upp vitlöksstanken?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vitlök det e gött å bra det



Duktig jänta!

Postat av: Em

Med den första meningen i detta inlägget så trodde jag att du hade testat "tvåan", men sen förstod jag att det inte var så.. Krya på dig! :D

2009-11-27 @ 14:58:31
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Lindah

Åååwh, så sööt skunk! ^^



Krya på dig! :)

2009-11-27 @ 15:53:01
URL: http://annelindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback