GOD MORGON!

Haha. Har inte ens försökt sova inatt, kände hur aspigg jag var, så jag försökte inte ens. Dessutom fastnade jag i att pilla med bloggen, ser ni hur varm & mysig den blev? (om inte, tryck F5 för att uppdatera)

Idag idag idag... jag ska lämna av lite papper hos soc, utöver det har jag inte ett skit inplanerat. Möjligen lunch med mamma & syster, ska ringa och fråga snart ifall det blir idag eller en annan dag.

Jag börjar känna mig snurrig och hyperaktiv, det händer när jag inte sover. Är inte så kul, dessvärre brukar kaffe bara förvärra saken... Nåja. jag tar mig nog en kopp ändå! Bara för att jag är så hyper :)

Slänger upp två snygga bilder på mig själv också!

Ps. har en stark känsla av att min stackars soffa lär braka sönder när jag kollapsar på den inom 1-4 timmar


KAFFE HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lika söt å nätt som vanligt!!!

Postat av: Em

Det har helt klart blivit varmt och skönt inne hos dig! ;) Det var det innan också, men nu värmer det lite extra.

Sv: Ingen ap-hjärna tack!! Hahaha!

2009-11-24 @ 14:58:17
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback