Hemma från Gbg

Happ happ! Då var jag hemma igen.
Det var en fantastiskt rolig helg! Jag kände att jag fick leva en gnutta igen :)

fredagen var det som sagt fest, och enligt min mening var det en kanonfest! Fick träffa trevliga människor, prata, dansa osv. På lördagen chillade jag, Jessica och hennes boyfriend mest, gick ut & åt samt såg Public Enemies på kvällen. Och imorse väcktes jag av röster som frågade om jag var vaken, eftersom jag pratat högt/stönat/mumlat skithögt i sömnen. Jag var evigt tacksam för väckningen eftersom jag drömde att jag hölls fången i en skola av en lesbisk medelålders lärarinna. Jorden höll på att gå under och hon kände sig lite ensam. Och helgen fick ett härligt avslut när det visade sig att Jessica bakat scones, stekt äggröra och satt på en ångande kanna kaffe åt oss som frukost!

Och nu sitter jag och försöker komma ifatt med alla bloggar osv jag följer... Inte speciellt spännande.

Ps. Såhär fin och peppad var jag i fredags!


Pps. Ser nu att jag nog behöver tvätta spegeln.. det var skrämmande så prickiga bilderna blev...

Kommentarer
Postat av: Em

Vad fin du är! Riktig snygg kvinna!!

God morgon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback