Mind over matter

Jessica har bjudit mig på fest i helgen, i Göteborg, och jag vill verkligen gå.
För några dagar sedan blev jag sjuk (NEJ, inte svininfluensan alla ni paranoida galningar), så nu sitter jag och manar min kropp att bli frisk lagom tills helgen, för inte tusan tänker jag gå på fest ifall jag är sjuk och riskera att smitta andra.


Nu gäller det att bomba kroppen med alla medel jag vet, den där läskiga pepparrot-citron-vitlöks-röran, kokad öl, echinagard, vitlökskapslar, c-vitamin etc. Och ha en positiv inställning att jag SKA vara frisk lagom till helgen. Mind over matter.

Well well. Det var nog allt spännande jag hade att rapportera idag. För när jag är hängig kan jag inte skriva eller göra något annat som brukar göra mig glad. Tack åhej!

Kommentarer
Postat av: Em

Hur det du att det inte är svinet som har tagit dig? ;) Spelar ingen roll, bara du blir bra till festen, jag håller tummarna!



God morgon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback