Charlie delar allt med matte

Detta MÅSTE jag bara helt enkelt meddela världen.

Jag blev hungrig så jag tog en halv skiva lingongrova utan något på (latmask nr 1 som skiter i vad maten smakar numera, det är jag det!), och Charlie satte sig bredvid med tallriksstora ögon som vanligt och tiggde. Katter gillar ju inte bröd, dumma misse.

Men eftersom jag är en galen matte så nöp jag av en bit och gav henne. Det sa bara slurp så var biten borta. Det slutade med att hon fick nästan 1/3 av brödbiten. Så nu när jag & Charlie har festat på lite torr lingongrova ska jag återgå till skrivandet & Charlie kan återgå till snarkandet :)

Ps. Har hört en myt om att katter är nattdjur. PAHA! Här hemma är JAG mer nattdjur än henne, Charlie bara sover hela tiden. FRAMFÖRALLT om nätterna!



Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Din katt ser bara så underbart mysig ut! Verkligen intalande!

Sv: Jag tänkte faktisk på dig när jag kom ihåg min dröm, låg kvar lite extra för att komma ihåg mest möjligt. Har den senaste veckan börjat komma ihåg lite. Har ändrat på en medicindosering som nog störde både nattesömn och minnet innan.



God morgon! :D

Postat av: Syster L

Stulen eller tiggd mat är ALLTID godast! Visste du inte det? :)

Välkommen den 30!

2009-10-09 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback