Halvvägs!

Ja, nu är halva boken klar, eller nästan. Har skrivit klart 10 stycken kapitel nu, men det är totalt bara 157 sidor, så jag måste fylla ut dom med ungefär 5-10 sidor per kapitel...

Utöver dom färdiga kapitlena så har jag en hel hög med strö-anteckningar på totalt 125sidor. Så sammanlagt har jag 282 sidor klara, vilket är en liten tröst iaf.

Har gjort en söt liten avprickningslapp :)

Jag känner att jag är inne i en period där jag har svårt att skriva. Känns skitjobbigt rent ut sagt, jag har ju tre böcker i huvudet som vill bli nedskrivna, så varför är det då så svårt? Alltså, jag KAN skriva, men det går trögare än innan...

Nåja. På lite mer än ett halvår är jag nästan halvvägs, så förhoppningsvis är boken färdig till våren eller sommaren. DET är iaf sporrande. På ett sätt önskar jag att någon övervakade mig varenda dag och såg till att jag skrev på specifika tider (precis som när man gick i skolan...). Men nu har jag inte den möjligheten, så jag får helt enkelt fortsätta att vara min egen chef tillsvidare... Missförstå mig inte, på ett sätt är det jätteskönt att vara sin egen chef, men det blir ju mer produktivt när någon annan flåsar en i nacken hela tiden.

Skit också.. insåg just att jag inte skriver mer än 40 sidor i månaden... SKÄRPNING DEBBIE!


Nåja! Dags att påbörja kapitel 6!
Cia ciao!

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - bloggen där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Det är mer skrivet än vad vissa andra (typ, jag.) har åstdakommit iallafall! Imponerande, ska bli spännande att se hur det går för dig!

Postat av: Alexandra

sv: taaack :D så jätte mycket för all sporrande text du ger mig :) det hjälper!

2009-10-14 @ 10:55:12
URL: http://aleksandran.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Lycka till! Jag försökte skriva seriöst för en del år sen, det gick väldigt i perioder hur produktiv jag var och det gick också i perioder hur roliigt eller inte jag tyckte det var..

2009-10-14 @ 11:16:58
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback