Ingen undkommer

Ingen undkommer pratmonstret Debbie! Mwohahaha.

Snackade omkull snickaren så han flydde ut genom dörren. Han HÄVDADE att det var för att hämta något ur bilen, men jag tror han behövde vila huvudet innan öronen började blöda ;)

Skämt åsido, schysst av han att klämma in mig idag när han har så fyllt schema. Så idag blir min dörr färdig. Och anledningen att jag pratar omkull honom är för att han är nedrans trevlig helt enkelt :)


- - 2h senare - - - - - - - - - - - -

YEAH! Nu har jag en ny badrumsdörr! Och den är så fiiin och så viiiit!

 

FÖRE                                            EFTER

 

Nej nu ere dags för lite lunch. Ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: kmulls

Näää, jag tänkte inte betala massa pengar för att få en fin blogg. ;p Jag KAN ju göra det själv, måste bara få tummer ur.



I våra sushi hade vi mango, avocado, lax, räkor, gurka och crabsticks. Tror det var allt. :)

Postat av: Lindah

Vilken konstig f.d. badrumsdörr du hade.:S

2009-10-20 @ 15:24:36
URL: http://annelindah.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Å vad skönt! Äntligen klart! Städa, städa, städa nu eller? :D

Sv: Min kropp bildar antikroppar mot tyroxinet, jag har faktisk inte kollat vad varianten heter.. Men problemet just nu är att jag har tappat enormt mycket hår, så antagligen har jag ätit för mycket Levaxin. Fungerar din medicinering etc som det skall?

2009-10-20 @ 16:55:49
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hejsan:)

jag har en outlet där jag säljer massa saker allt från skor och kläder till accessoarer, ta gärna en titt :) Sen är det bara att skriva en kommentar så pratar vi om hur vi ska fixa de :)



Direkt sidan till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram lisette

2009-10-20 @ 17:33:12
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback