Naken kyssgalen trebarnsmamma

Hjälp vad mycket jag drömmer helt plötsligt?!
Nåja.. den här drömmen var en aning otydlig och det finns bara vissa saker jag minns tydligt...


Scenen skiftade mellan en hydda/tält i öknen, en sunkig trästuga i ett träsk samt en nedsläckt skola. Det var som om man först var i ökenhyddan men så fort man gått in i ett annat rum så befann man sig plötsligt i en nedsläckt skollokal...

Iaf. Till att börja med är jag naken. OCH FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV så skämdes jag inte (i drömmen). Dock kom det några sura människor och påpekade att eftersom jag inte tyckte tjejer skulle klä sig slampigt så var väl det här otroligt opassande ungefär. Haha.

Det började med att vi hade klassdisko (á la sent 90-tal), och jag dansade med en överviktig svart kille. Jag tyckte lite synd om honom för han såg lite ledsen ut, så jag gav honom en stor puss på på munnen innan jag skuttar därifrån.
Hursomhelst... vi var tvungna att ta oss nånstans. Och för att komma dit var vi tvungna att krypa på alla fyra genom en massa hinderbanor. Det hela var ganska läskigt men kul också.

Min syster dyker upp i tid och otid och frågar om jag har panodil.

Helt plötsligt inser jag att jag nog måste hämta upp min bebis på BB som jag födde tidigare under dagen (?!) och alla i tält-träsk-skolan är jättenyfikna på att se det lilla knytet. Problemet är bara det att jag totalt glömt bort att jag födde TRILLINGAR. Så jag kånkar hem 3st babysitters med bebisar som är läskigt lika mig själv. På skolan blir dock ingen förvånad utan alla börjar bara gulla med bebisarna.

En gammal klasskamrat kikar på mig och undrar sedan varför jag går runt naken. Och eftersom jag tycker alla tjatar så mycket så går jag och klär på mig.

Sen vaknade jag.

Drömmen i sig var väl lite småspännande, men jag är väldigt LÄTTAD att det var en dröm! Skulle aldrig palla att bli mamma till trillingar i nuläget!

Ps. Blev ingen städning hos päronen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback