Pirat Misse

Den här veckan har jag slitit för fullt hemma hos päronen, och det har varit såååå gött. Inte direkt kul, men bra för kroppen. Imorn är min enda lediga dag den här veckan, och jag ska njuta av den till 100%! Vilket innebär att jag måste hinna klart inatt med allt inför Örebro resan på lördag, vilket är mindre kul. Ser i kors och vill bara sooova...

Men Charlie håller mitt humör uppe. Jag gav henne den skitfula ögonlappen som tuggleksak, men inte räckte det. Hon skulle ha mitt awesome piratsvärd från BR.


Yo-ho-Yo-ho a pi-cat life for me....

Skulle hon inte bli en kanoncool pirat misse? Jag kanske skulle ta med henne på festen imorn, jag har ju ingen papegoja men en katt kanske funkar lika bra?

Dags att koka kaffe och lyfta på arslet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback