Segare än sirap

Urs. Idag är en sån där dag då jag är DUNDERSEG oavsett vad jag gör. Har tagit alla mina tabletter, druckit en stor kopp kaffe, skuttat ut och tagit frisk luft... är likt förbannat dunderseg ändå. Och då har jag ändå sovit 9 timmar :(

Nåja. Måste alldeles strax skutta in i dushen så jag hinner hem till föräldrarna.

Ps. Upptäckte imorse att min jätterara lilla katt hittat mina gröna fjäder-örhängen och tuggat på dom.... försökte kamma ut dom så de skulle bli fina igen men det funkade inte... så nu ska jag jaga efter nya. Hittade en sida med lovande smycken, så kanske har jag tur i oturen ;)


(Är inte den här typen av fjäder-örhängen jag vill ha, men NEDRANS vad tuffa dom var!)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Om du fuktar de och blåser torrt med fönen så kanske det blir bra? Hoppas du känner dig piggare nu!

Postat av: Lindah

Ooh, var hittade du dom örhängena? :)

2009-10-21 @ 17:02:09
URL: http://annelindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback