Underbara mörka höstmorgon

Kl: 06:15
Skit blogg.se vill inte logga in mig, så jag skriver ett inlägg i anteckningar sålänge.


Trots att jag somnade mitt på dagen igår & sov 5 hela timmar så lyckades jag somna vid midnatt, och har sovit lyckliga 6 timmar! Faktum är att jag känner mig lite exhalterad över detta faktum, så jag sitter och vill göra massor med saker.

Insåg först att jag nog ville ut till A6 köpcentrum med syster, eller kanske inviga mitt gymkort, men insåg att jag nog borde passa på att städa med tanke på hur katastrofalt stökigt mitt lilla hem är... Får fråga Anita om hon vill shoppa en annan dag (lika bra det, har ändå inga pengar att shoppa för just nu).

Och om jag nu ska stanna inne idag för att röja & städa så kan jag ju lika gärna brygga mig en kopp kaffe och skriva lite nu när det är vintermörkt och mysigt ute?

GOD MORGON!!!!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Va duktig du är som la dig i tid! :D



Koka ÖL? Usch, men hade jag haft öl hemma hade jag nog försökt.



God morgon! (Lite sent, jag hade också strul med blogg.se)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback