A good day

Hoho, min handledare från UVR ringde imorse och berättade att dom vill ge mig ett gymkort. Jag blev inte ett dugg glad :D hihi. Hoppas jag får det om några veckor så jag kan sätta igång.

Utöver det... så har jag redan totalsabbat min ekonomi den här månaden. Hoppas den flyter förbi snabbt för jag har saker jag vill göra, men behöver pengar för att genomföra. Trist att allting ska styras av pengar idag...

Och jag var nyss och solade lite igen. Hittade ett lite starkare solarium (de har olika solarium i olika rum), så nu tittar mina fräknar fram lite :)


Nej nu är det dags för en smörgås och kaffe.
Charlie är totaldäckad här bredvid mig.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag är kär i din katt! :D

Postat av: F

Jag vill oxå bli erbjuden ett gymkort!!!

2009-09-29 @ 22:28:00
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung
Postat av: Louise

haha din katt är så grymt SÖT!! blir så glad när jag ser på bilder av charlie :P

2009-10-06 @ 18:34:32
URL: http://lussebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback