"ARGH! I'm blind!"

Okej... här satt jag och googlade bilder på Harry Potter, då jag stöter på en bild som för alltid bränt sig fast i mitt huvud. Jag kommer aldrig mer kunna se Harry Potter & Draco Malfoy interagera med varandra i filmerna utan att tänka på vad jag just såg! *gråt*

HÄR är bilden... (Ej barnvänlig)
Och HÄR är förklaringen till vad bilden är en illustrering utav... (Ej barnvänlig)


Enligt min mening är det där att ta fanfiction ALLDELES för långt! (Inte för att jag har något emot homosexuella, det har jag absolut inte. Men DET DÄR är bara helt... FEL. Som att skriva en fanfiction om hur Nalle Puh och Nasse.......!)


Utöver det har min dag varit bra. Åkte hem till föräldrarna och städade, blev bjuden på renskavsgryta och gav mamma lite pedikyr. Det är lustigt men trevligt hur relationen till ens föräldrar förändras när man blir vuxen!

Och tillsist är jag DÖDLIGT sugen på att göra en grej med mitt hår. Vet inte om det blir av, men GUD så sugen jag är. Linda, du om någon kommer störa ihjäl dig ifall jag genomför det.

Dock inte såhär störande ;)


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Renskavsgryta låter underbart!! Har ätit renskav, men inte i gryta och jag ÄLSKAR gryträtter! :D

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag har precis ätit middag, men du fick mig att drägla ändå! :D

2009-09-07 @ 18:47:57
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback