Hårbesatt

Min mamma frågade mig igår ifall jag inte kunde följa med henne upp till Örebro den 16:e september för att hjälpa henne sitta barnvakt. Jag tyckte det lät kul, samt att jag skulle få en chans att umgås lite med bröderna då också. Var längesen jag fick ett miljöombyte nu.


Men då visade det sig att jag har ett möte mitt i smeten som inte går att omboka... så jag måste stanna hemma. Jag ringde dock kvinnan jag har möte med och bad henne höra av sig ifall någon annan lämnade återbud så jag kunde byta tid, men det lär väl inte hända. Suck.


Utöver det har min dag varit lugn. Jag sitter och googlar olika hårfärger, jag vill göra något nytt, förändra mig.

Haircolours

 



- - ca 4h senare - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hah. Är det bara jag som tycker filmerna förr var bättre?

(1997)
Men In Black är en av mina största favoriter!
"uuuh, I'm sorry! Was that your auntie?"


(1985) Tillbaka Till Framtiden är ju olikt allt annat!
"There's that word again: 'Heavy'! Why are things so heavy in the future? Is there a problem with the earths gravitational pole?"


(1996) Den Galna Professorn Eddie Murphy i sin oförglömliga roll!
"Thank you very much I'm fat... FLATTERED!"


(1992) En Värsting Till Syster bara Whoppi kan göra en film om nunnor rolig!
"If this turns into a nuns-bar, I'm outta here!"


(1984) Polisskolan har man inte sett denna klassiker så har man verkligen inte levat!
"Thank you sir, I make everybody sick"


(1996) Dragonheart en värld där hjältar finns och Sean Connery är en drake!
"This time I'll collect the money and YOU can die!"


Haha ja jisses. Listan kan göras oändlig. Men det här var filmerna jag kom på för tillfället. Åååh så sugen jag blev på att titta på dom nu! Synd att flera av dom är så förbaskat svåra att få tag i...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

En blondbrun färg med nyans av blålila i? Vet inte varför jag säger så, men det bara kom. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback