Hemmaspa

I över två veckor har jag nu saknat en stabil dygnsrytm. Vissa dagar kliver jag upp vid 07.00, andra vid 12.00 och det värsta är nog 19.00. Har ingen aning om varför det blivit såhär, men jag hatar det. Jag har bland annat börjat få huvudvärk och är ganska dundersäker på att det är de ojämna sömnvanorna som orsakar det.

MEN HURSOM! Nu är jag dundertrött, men somnar jag innan 01 så vaknar jag vid 04 (haha ja fråga mig inte varför..), så nu ska jag ta ett härligt fotbad med pedikyr, lägga en ansiktsmask och allmänt pyssla om mig själv.

Jag längtar tills imorgon! Då blir det äntligen klippning (och färgning förstås). Har nog aldrig längtat så mycket efter att klippa av mig håret haha, brukar vara tvärtom.

Ps. Nu har jag köpt såndär rakgel (med aprikosdoft) som alla tjatar om att man ska använda för att undvika röda kliande prickar, så det ska jag prova nu också. Men ARGH så förbannad jag kommer bli om det blir rödprickigt sen ändå! Kliande armhålor är TORTYR.


- - ca 3 tim senare - - - - - - - - - - -
aaah. Nu doftar jag som en nyponros å både fötter å fejja är superlena! Och nu är det dags att kojja!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: sanne

Sikken söt blogg ! :D

Postat av: Linda

Hon som skulle göra min design har varit sjuk och nu har jag inte hört något, samt har jag inte funnit någon ny att fråga, så därför har den inte kommit upp.

2009-09-22 @ 15:12:34
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysblogg :) Hoppas det löser sig med dygnsrytmen. Har varit med om det förutom när man kommer hem från resor. jobbigt.

2009-09-22 @ 16:03:33
URL: http://chinita.blogg.se/
Postat av: Malin

Jattefin header!

2009-09-22 @ 16:43:20
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Hyn skall vara varm och mjuk när man rakar. Gärna direkt efter en dusch eller medan man sitter i badvattnet (man kan ju faktisk avsluta med en dusch sen.. :D). Sen är det viktigt att byta rakblad ofta, det bidrar OCKSÅ till irriterad hud. Fråga mig, jag är självutnämnd expert på området. :D

2009-09-22 @ 17:38:18
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback